Om TopSupplies


Efter 8 år i IT branchen ønskede jeg nye udfordringer og TopSupplies blev en realitet i 2002. 

Virksomheden leverede IT-tilbehør, primært tonerpatroner og USB nøgler til virksomheder og offentlige institutioner i Danmark.

I takt med at vores ambitioner voksede, gjorde virksomheden også og vi modtog derfor Gazelle prisen i 2006. En pris kun 1.338 virksomheder modtog det år. Gazelleprisen er et udtryk for Danmarks hurtigste voksende virksomheder.


Hvordan IT tilbehør blev til reklameartikler…

8 år efter virksomhedens opstart, i 2010 oplevede vi en stigende efterspørgsel på vores USB nøgler med firmalogo. Efter 5 år med stort salg i forskellige designs og løsninger blev det helt naturligt at rette fokus på alle typer af reklameartikler med logo. 

I 2015 udvidede vi derfor sortimentet med en fuld vifte af reklameartikler og vi opretter stadig nye varer hver dag.

Jeg fandt hurtigt ud af, at det var en spændende branche. Pludselig kunne vi skille os ud på andet end god service og pris (som selvfølgelig også er vigtigt). Men nu gælder det også om at finde produkter konkurrenterne ikke har, finde farver på produkterne der passer til kundens logo og image, finde leverandører med hurtigere leveringstid og hele tiden være vågen på hvad der rør sig og derfor være de første på de nye trends. 

DET gør det sjovt at komme på arbejde hver dag. 


Hvordan vi gør os anderledes….

Noget af det første jeg lagde mærke til – var de ugennemsigtige priser du som kunde ofte modtager på reklameartikler. Normalt får du varens pris, trykprisen pr. farve, opstartspris pr. farve, prisen til kliché mm og så skal du selv udregne stykprisen. Det er ikke altid nemt og man sidder tit tilbage med følelsen om man nu har fået det hele med. Fragtprisen bliver ofte også først synlig efter du som kunde har modtaget varen og ser fragtprisen på fakturaen. 

Det ville jeg gøre nemmere for kunderne. Vi ville have priser uden overraskelser. Derfor udregner vi altid varens endelige pris inkl. alle udgifter til tryk og fragt. Vi har ingen overraskelser (kun momsen)

Det er samtidig min opfattelse at mange kunders behov kan opstå pludseligt, også i weekenden. Derfor sidder vi klar, udover mandag til fredag fra 7.00-18.00 også på lørdage og søndage 10.00-16.00.


Mål og visioner i TopSupplies…

Der er stor forskel på virksomheders stil, deres kunder, budgetter og hvad reklameartiklerne eller gaven skal bruges til. Derfor er det vigtigt at vi rammer bredt - både i forhold til produkt og pris. Samtidig skal vi bevare en god kvalitet. Vores produkter bliver derfor valgt med omhu.

Vores mål er helt enkel. Vi ønsker glade kunder. Ikke andet. Det får vi ved at være fleksible i vores åbningstid, svare hurtigt på mail eller telefon. Holde hvad vi lover. Yde høj service fra første kontakt til varen er leveret. Sker der fejl et sted, udbedrer vi fejlen med det samme, og efter bedste evne, altid med kunden i fokus.

Vi ser at vi når vores mål hver dag - vores kunder handler her nemlig igen og igen. 


Kunder gennem tiden...

Vi er stolte og glade for hver en kunde vi har serviceret gennem årene og stadig gør. Vi leverer ofte til virksomheder, fagforeninger, kommuner, skoler og foreninger. Blandt mange du nok kender kan nævnes: Bestseller A/S, DTU, Haribo A/S, Bahne A/S, Magasin, RockWool A/S, TDC Group A/S, KPMG, Interflora A/S, Carlsberg, RUC, Novo Nordisk, 3F og mange flere. 


Vi støtter…

Ved at være kunde hos TopSupplies er du med til at støtte vores hjertesag. Hver 3 dansker får kræft og ikke kun den kræftramte bliver berørt. Derfor donerer vi hvert år 5% af vores overskud til kræftens bekæmpelse. Har vi overskud kan du med garanti se det i tv programmet “Danmarks Indsamling”..

Har du spørgsmål eller ønsker vejledning ?  Ring 70124100 - Vi sidder altid klar til at hjælpe dig....


Med venlig hilsen

Signe Bennekou