Inspiration til reklameartikler

Nedenfor har vi samlet et antal indlæg, hvor vi fortæller om hvorledes reklamegaver bliver brugt i de virksomheder der allerede bruger os som leverandør. Vi forsøger også at svare på nogle af de mest almindelige spørgsmål, og skriver generelt om de ting der rør sig i vores branche - til glæde for dig som kunde.


Om bæredygtige reklameartikler.


Efter 8 år i IT branchen ønskede jeg nye udfordringer og TopSupplies blev en realitet i 2002. 

Virksomheden leverede IT-tilbehør, primært tonerpatroner og USB nøgler til virksomheder og offentlige institutioner i Danmark.

I takt med at vores ambitioner voksede, gjorde virksomheden også og vi modtog derfor Gazelle prisen i 2006. En pris kun 1.338 virksomheder modtog det år. Gazelleprisen er et udtryk for Danmarks hurtigste voksende virksomheder.


Hvordan IT tilbehør blev til reklameartikler…

8 år efter virksomhedens opstart, i 2010 oplevede vi en stigende efterspørgsel på vores USB nøgler med firmalogo. Efter 5 år med stort salg i forskellige designs og løsninger blev det helt naturligt at rette fokus på alle typer af reklameartikler med logo. 

I 2015 udvidede vi derfor sortimentet med en fuld vifte af reklameartikler og vi opretter stadig nye varer hver dag.

Jeg fandt hurtigt ud af, at det var en spændende branche. Pludselig kunne vi skille os ud på andet end god service og pris (som selvfølgelig også er vigtigt). Men nu gælder det også om at finde produkter konkurrenterne ikke har, finde farver på produkterne der passer til kundens logo og image, finde leverandører med hurtigere leveringstid og hele tiden være vågen på hvad der rør sig og derfor være de første på de nye trends. 

DET gør det sjovt at komme på arbejde hver dag. 


Om TopSupplies


Efter 8 år i IT branchen ønskede jeg nye udfordringer og TopSupplies blev en realitet i 2002. 

Virksomheden leverede IT-tilbehør, primært tonerpatroner og USB nøgler til virksomheder og offentlige institutioner i Danmark.

I takt med at vores ambitioner voksede, gjorde virksomheden også og vi modtog derfor Gazelle prisen i 2006. En pris kun 1.338 virksomheder modtog det år. Gazelleprisen er et udtryk for Danmarks hurtigste voksende virksomheder.


Hvordan IT tilbehør blev til reklameartikler…

8 år efter virksomhedens opstart, i 2010 oplevede vi en stigende efterspørgsel på vores USB nøgler med firmalogo. Efter 5 år med stort salg i forskellige designs og løsninger blev det helt naturligt at rette fokus på alle typer af reklameartikler med logo. 

I 2015 udvidede vi derfor sortimentet med en fuld vifte af reklameartikler og vi opretter stadig nye varer hver dag.

Jeg fandt hurtigt ud af, at det var en spændende branche. Pludselig kunne vi skille os ud på andet end god service og pris (som selvfølgelig også er vigtigt). Men nu gælder det også om at finde produkter konkurrenterne ikke har, finde farver på produkterne der passer til kundens logo og image, finde leverandører med hurtigere leveringstid og hele tiden være vågen på hvad der rør sig og derfor være de første på de nye trends. 

DET gør det sjovt at komme på arbejde hver dag. 


Om TopSupplies


Efter 8 år i IT branchen ønskede jeg nye udfordringer og TopSupplies blev en realitet i 2002. 

Virksomheden leverede IT-tilbehør, primært tonerpatroner og USB nøgler til virksomheder og offentlige institutioner i Danmark.

I takt med at vores ambitioner voksede, gjorde virksomheden også og vi modtog derfor Gazelle prisen i 2006. En pris kun 1.338 virksomheder modtog det år. Gazelleprisen er et udtryk for Danmarks hurtigste voksende virksomheder.


Hvordan IT tilbehør blev til reklameartikler…

8 år efter virksomhedens opstart, i 2010 oplevede vi en stigende efterspørgsel på vores USB nøgler med firmalogo. Efter 5 år med stort salg i forskellige designs og løsninger blev det helt naturligt at rette fokus på alle typer af reklameartikler med logo. 

I 2015 udvidede vi derfor sortimentet med en fuld vifte af reklameartikler og vi opretter stadig nye varer hver dag.

Jeg fandt hurtigt ud af, at det var en spændende branche. Pludselig kunne vi skille os ud på andet end god service og pris (som selvfølgelig også er vigtigt). Men nu gælder det også om at finde produkter konkurrenterne ikke har, finde farver på produkterne der passer til kundens logo og image, finde leverandører med hurtigere leveringstid og hele tiden være vågen på hvad der rør sig og derfor være de første på de nye trends. 

DET gør det sjovt at komme på arbejde hver dag. 

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få 2 GRATIS biobilletter
på din første ordre!